Go Live 2

18 Ocak, 2008


bir önceki oyunun devamııı



22 yorum:

serpill dedi ki...

bitirdim arkadaşlar bunu.biraz kolay bi oyun.yazmıyorum bişey o yüzden.ama itemler kombine ediliyor onu söyleyebilirim...

kırmızı dedi ki...

elimde bant, ikiye katlanmış askı gibi bişe maşaya benziyor,bide açık sarı oval bişe var ama ne olduğunu anlamadım

Nağme dedi ki...

hafize ana diğer oyunda play yapmadan kart alınmıyor emme mecbur yaptım kısma:)

Nağme dedi ki...

bu ne ya masadakilere tıklayınca oyun yenidenmi başlıyor ne?

gökce-kuki dedi ki...

bisüre sonracocuun yataı yıkılcak ordan ip alım elimizdekikancayla kombine edip pencereden sarkıtın ben de burda kaldım:D

kırmızı dedi ki...

bittimi seninki yani gökce yok atamacm ben kendimi camdan aşağı ya:(((((

gökce-kuki dedi ki...

ipin ucuna doru tıkla hülya bir de aynı yerde demir bi cubuk var onu al. sonra cubuklao yuvrlak seyi kombine et. yıp kediye tıkla ondan sona bitiyo.

gökce-kuki dedi ki...

cubukla yuvarlak seyi kombine ettiitkten sonra bantlayıp öyle kediye tıkla biraz önce cıkmamıs tam:)

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

ipi alamıyomki anacım
masadakiler bebeğe zararlı olduğundan yenikten başlıyos hep annasıldı

serpill dedi ki...

mrb.arkadaşlar masadakileri yemeden beşik yıkılmıyor zaten.kancayı ipe tıklayıp alıyosunuz sonra ipi ve duvara doğru olan çubuğu.kolay gelsin

Nağme dedi ki...

anaa önce bebek camdan iple kaçtı,sonra büyümüş nasıl olduysa bu kez kapıdan kaçtı:)

gökce-kuki dedi ki...

masanın üstündeki yemekleriyiyin sütü icin her ictinizde yediğinizde basa dönüyorsunuz zaten 3 kere basa dönüp ünü de yiyin. daha sonra beşik e tıklayın bir tur atıp geldiğinizde yatagı yıkılmıs götrceksiniz. ipi ve demircubugu alın

Nağme dedi ki...

hülya
kancayı,bantı,çöpten sarı şeyi al,masayı tıkla süte tıkla tekrar başla,yani masadakileri tek tek tıkla,sonra beşik yıkılcak,ipi ve çubuğu al ordan,çubuk-bant-sarı şeyi kombine et kediyi dürt,altındaki tabureyi al.
kancaylada ipi kombine et pencereden at,bebek kaçıyor camdan

kırmızı dedi ki...

soğalun kıslar yardımlarınızla çözdüm valla sanırım bugün hiç havamda değilim o yüzden oyunlar bile bi garip geldi:(