Heaven to Hell

17 Ocak, 2008

Eskilerden eğlenceli bir oyun.





Oynamak için tıklayınız

18 yorum:

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

üst raftaki kutudan anahtarı aldık mutfağa geçtik saat 7 de takılıp kalmış acıkmamışız dolaptan bişey yiyip içemedik kötü oldu dolaşıyos

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

banyodanda bişii çıkmadı maus bi hoş oldu orda yannıs sanırsam rutubetten devam ediyos

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

dışarda kar yağıyomuş pencaareden gördük demekki maus soğuktan şeetti çok bi tuhaf bi evmiş burası devam...

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

evde kimse yok tam partilik ama kilitli kapıyı açamadım belkim içecekler orda saklıdır bi ses verin

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

anaaa elimdeki anahtarla mutfaktaki kilidi açtım bidene balyozum oldu

Duman dedi ki...

balyozla da sıkışmış denen kapıyı kırıyos ordan giriyoz elimizdeki anahtar bir hücreyi açıyor

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

bu balyoz elde heran bi yere vurulcakmış gibi duruyo demekki bi yere çarpacas onu ama nereye?
ben tv ile başlayım kırıp dökmeye bakalım devam..

ays dedi ki...

ben bodruma ınemedım. banyo, mutfak arasında dolanıyom

Duman dedi ki...

salondaki kutudan aldığımız anahtarla mutfaktaki asma kilidi açıp balyoz alıyoruz.balyozla da yan yana iki kapının sağındakini kırıp bodruma iniyoruz

ays dedi ki...

mutfaga gırdım, anahtara tıkladım, kılıde tıkladım, balyoz anımasyonu oynadı ve aldım balyozu. 2 tane kapıdan sagdakını tıkladım balyoz ıle kırıldı. parmak cıktı demır parmaklıktan ıcerı gırdım.
sımdı?

Duman dedi ki...

ays bodrumda takıldım ben.hücre kapılarında semboller var ama bi şey anlamadım

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

bodrumdaki dolabın rafında sopa gibi şeyi alan oldumu alamadım ben

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

masanın üstünde duvarda 4 buton var onlardan birkaçına tıkladım bi tüfek çıktı ya

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

anamm dolabı tıkladım başka kapı çıktı girdim 2 adet cenavar furdum ötenki kapıdan bi kelle gözüktü bitti yauu