Casper Christmas

16 Ocak, 2008


İstek Üzerine ekliyorum. Kolay Gelsin :)))


10 yorum:

Nağme dedi ki...

teşekkürler cherry.valla kaç gün sonra biri ekledi sonunda,çok hoş oyun bence:)

Duman dedi ki...

oyun şirin de ben bu caspera sinir oldum sağa sola kaçıyor.

neyse sonra bakarım.

Senay dedi ki...

önemli değil nağme bende çok seiyorum böle oyunları :)
nağmecim tavsiye sayfasına bakmak aklıma gelmiyor genelde sabah baktım ve ricaları kırmak istemedim :))
patronumuz her şeye açık çünkü :))

Senay dedi ki...

.kızın yanındaki sandalyeyi alıp alt kattaki kapıya koyun
.sehpadaki şamdanı alın şöminenin üstündeki resme koyun
.alt kattaki kapının yanındaki süpürgeyi üst kattaki kapıya koyun
.alt kattaki kapının yanındaki lambanın fişini pirize takın
.lambanın yanındaki sürahiyi alın ve şömineye dökün
.tv yi kurcalayıp kapatın :)))
1. tur bitii:))

Senay dedi ki...

2. tur
.evin önündeki kemiği alıp köpek kulübesine koyun
.sağdaki evin posta kutusuyla oynayıp kapatın
.noel babayı alıp diğer evin bacasına tıkın
.hediye çuvalını slıp sağdaki evin kapısına koyun.
.ağaçları aydınlatan fişleri çekin
.sol taraftaki evin çatısından karları dökün :))))
2. tur bitttii:))

Senay dedi ki...

3.tur.
.en sağdaki kahverengi aracın direksiyonuyla oynayın.
.arkadaki mavi aracın açık camından farlarını yakın
.çekme aracının vinçini indirin
.filmin altındaki kayalardan birini alıp ortadaki arabanın bagajını kapatın
.sol üstteki projeksiyon eletiyle oynayın
ve bitttiiii:)

Senay dedi ki...

4.tur
.sağdaki evin kapısındaki direkleri düşürün
.sağda üstte asılan yıldızı indirin
.solda asılan yıldızla da oynayın
.çam ağacıyla oynayıp devirin
.soldaki sandalyeyle oynayıp kırın
.sol üstteki ayla oynayın ve diğer hayalette kaçsınnnn :))) buda bittttiii:)))

Senay dedi ki...

5.tur
.sağdaki buzlanmış göletteki uyarı yazısıyla oynayın buzlar kırılsın.
.noel babalı fıskiyenin vanasını açın.
.sağdaki yerde duran taşı alın ve çöp kutusuna koyun.
.sağdaki yerin sütunlarını yıkın
.soldaki çam ağaçlarıyla oynayıp yıkın
.kızın oturduğu yerde duran kırmızı şekerimsi şeyi sol üstteki bayırdaki deliğe koyun ve sol yukardaki kartopunu düşürün
ve oyun bittttiii :))

ays dedi ki...

sis "caspera sinir oldum sağa sola kaçıyor" demıssın, o casper sen oluyorsun oyunda :D cok guldum cunku ben de once oyle dusunup sınır oldum casper'a ha haa :D