The Worlds Game

15 Ocak, 2008


Yeni bir oda oyunu.

oynamak için tıklayın

26 yorum:

su dedi ki...

bir dolu kapı var.bazılarında sayılar var.şimdiye kadar 7-3-3-8 rakamlarını buldum.

deniz dedi ki...

Su canım bir melek fısıldadı yeni oyun varmış diye senmiydin:) Rica ederim cnm.

su dedi ki...

her odada farklı animasyonlar var ama ne işe yarıyor bilmiyorum.

su dedi ki...

yerya ne tatlısın yaa:)))ama hala napıyorum bilemedim.sayı bulup duruyorumda ne olacak acaba?

Duman dedi ki...

yeni oyun gelmişşşşş hadi başlayalım:))

yüklenirse tabi

su dedi ki...

7-8 birdaha buldum.sonra fare deliği gibi yere yzdım bitti.bumu acaba olay?

deniz dedi ki...

Su canım sağol sende hatta hepiniz :) Sucum ben sadece yüklerim elçiye zeval olmass :))

fimerduner dedi ki...

bu oyunda birşey yapabilen varmı heryerden enteresan bir şeyler çıkıyor ama hiç bir şey olmuyor itemde yok

su dedi ki...

gaz lambalı odada orta-orta-alçak-alçak-yüksek-yüksek yazıyor.ama hiç bişey yazmasanda oyun bitiyor.alalahalalaa.....

su dedi ki...

merdün sayıları buluyosun fare deliğinin orda bir yer var oraya yazıyorsun.

su dedi ki...

orta alçak yüksek tüyosuyla rakamları sıralıyorsun.

Duman dedi ki...

neyse oyun oyundur teşekkürler yükleyene ve yardım edenlere:)))

devamı da gelecekmiş oyunun

aaylin dedi ki...

anaaaaa bittiki bu oyun hemencecik.. ama ben fareli odadaki dolapta birde kesik bir parmak gordum .. uzerinde 1 yaziyordu ama nerede kullanildigini bilmiyorum. yorumlarla bitirdim zaten