Sweets of Memories

16 Ocak, 2008


Kolay Gelsin Arkadaşlar :))


11 yorum:

ays dedi ki...

ilk cıkan ekranda play'e basıp arkasından cıkan yazıların oradakı ok tusuna basınca oyun baslıyor.
yeşil ekrandakı 10 adet ok tusu sızı farklı yerlere yonlendrıyor.

ays dedi ki...

1. ekranda fark ıkı kutu arasındakı farkları buluyoruz ama kac tane sımdılık bılmıyorum

ays dedi ki...

8 tane fark varmıs, bu farkları bulunca asagıda bır web adresı cıkıyor oraya tıklayınca farklı bır sayfada acılıyor. bır sey yapamadıgım ıcın 2.ekrana gecıyorum

ays dedi ki...

2-3 ve 4. oklardakı odalarda bır sey bulamadım ama 5. odada masanın uzerındekı kutuları usttekı tabloya yerlestırınce amca ayagını kaldırdı ve para aldım.
(tablodakı logo, 1. odada farklardan sonra acılan web sıtesındekı logo ıle aynı)

ays dedi ki...

Bu para ıle 2.odada telı kullanmak ıstedım ama kullanamadım. 3.odada mavı makınadan (komnol tata yazan) anahtar aldım.
Itemlar otomatık kullanılıyor.

ays dedi ki...

6. oda, close yazısı ve ıpın arkasına gecılmıyor ancak merdıvenın sagındakı dugmeye basınca merdıven calısıyor ve basamaklardan bırınde mektup var onu alıyoruz.

ays dedi ki...

7.odadan hıcbır sey alamadım.
8.odadan 1 dolmakalem.
9.odadan 1 kagıt.
10. odadan da hıcbır sey alamadım.

ays dedi ki...

farklı sayfada acılan web sıtesındekı logonun uzerınde yuvarlakları tıklayınca sanırım aranacak numarayı gosterıyor!

ays dedi ki...

nereden aldım farkında degılım ama uzerınde 100 yazan 1 demır param daha olmus.

Nağme dedi ki...

1.yerdeki farkları bulun.
1.fark prızmanın sol kenarı ortalara doğru kesik var.
2.fark öndeki resimde kareli yer sarı
3.fark prizmanın ön sağ alt köşesinde beyazlık var
4.fark üstteki 3.çizgi kısa
5.fark üst sol köşede çıkıntı var.
6.fark üst sağ kenar siyah
7.fark yan taraftaki resmin köşesi kalın
8.fark öndeki resmin e harfi uzun
Bunları bulunca web adresi veriyor.
adrese girince beyaz yuvarlığa tıklayınca harfler geliyor sırayla 91220555*63.yazıya göre bakarsak 5239*501526

5.yerdeki puzzle yapın adam para veriyor. 8.yerden dolma kalemi 9.yerdende kağıdı alın.3.yerden makineden gri anahtarı sonrada para alın.
6.yerden merdiven düğmesine basın çalışsın mektubu alın.
5.yerdeki puzzle yaptığımız masanın üzerine tıklayın mektup yazdık zarfa koyduk,onuda 7.bölümdeki posta kutusuna atın.anahtarlık aldık.son yerdeki çeşmede eritin anahtarı.P harfinin olduğu yere basın arabaya atlayıp gidin.