Escape Game

16 Ocak, 2008


güzel ve eski bir oyun iyi eğlenceler.


76 yorum:

Duman dedi ki...

kapının üzerinden kırmızı vida kılıklı bir şay alınıyor

robot,saat,kitaplardan bir kağıt,kitaplığın sağından makas,çöp kutusundan kahverengi kağıt,üç çekmeceli şeyden tornavida ve anahtar,pembe pufun altından ikinci beyaz kağıt alınıyor.

ilk kahverengi zarfmış makasla tıklayınca içinden mavi yazılı kağıt çıkıyor

saat about item yapılıp içinden alınan pil robota about item yapılıp takılıyor robotun düğmesine basınca 3cü beyaz kağıt alınıyor.

duvardaki kırmızı kare alınıp tıklanınca şekli değiştiriliyor

Duman dedi ki...

kırmızı vida değilmiş anahtarmış 3cü çekmeceyi açıyor bir anahtar alınıyor.

sonra yeşil pufun altındaki kahverengi kağıt alınır hale geliyor ama alınca kahverengi olmadığını görüyoruz:))

iki anahtar bir mavi yazılı bir yeşil yazısız ve 3 parçadan oluşan beyaz yazılı kağıtlarım var.başka da item yok şu anda

Duman dedi ki...

mavi anahtar kitapların altındaki kilitli yeri açtı şifreli kutu çıktı

Duman dedi ki...

öbür anahtar da duvardaki şifreli yeri açıyor

iş şifre bulmakta :(

Duman dedi ki...

vazonun altındaki kırmızı kare alınıp diğeriyle birleşti 3 rakamı var

Duman dedi ki...

elimde 6 adet harf mavi kağıtta 1 kırmızı kağıtta 3 var

kırmızı dedi ki...

sis 7 tane harf varya şifre yeride 7 tane acaba onlara karşılık gelen rakamlarmı sifre olcak sence

Duman dedi ki...

evet hülya sanırım iki item yeri boş mavi kutudaki şifre 7 rakam olacak.bir de duvardaki raftaki renkli kağıtları alabilmek gerekiyor sanki

Duman dedi ki...

tam cep telefonuna bakıyordum hülya dediğini denemek için:))

Duman dedi ki...

3396766 ya karşılık geliyorlar ama değilmiş açmadı

Duman dedi ki...

duvardaki 3 rakamlıymış.ikisi var zaten herhalde kutudan da 3cü çıkacak

kırmızı dedi ki...

İKİ İTEM YERİ BOŞ İKİSİNİDE KİLİTLİ YERLERDEN ALCAĞIMIZI DÜŞÜNÜRSEK SADECE ŞİFREYİ BULMAMIZ LAZIM SANIRIM

calculus dedi ki...

Elimdeki yeşil kağıdı çiceğin içine soktum sanırım. Birisi bana elinde şu anda tam olarak neler var yazabilir mi?

calculus dedi ki...

Duvardaki şifreyi hallettim bu arada.:)
Formumu kaybetmemişim:)))

kırmızı dedi ki...

ELDE BEYAZ MAVİ YEŞİL VE KIRMIZI KARTLAR VAR İKİ TANEDE ŞİFRELİ YER

calculus dedi ki...

Oooo, deneme yanılma yaparsın 730. denemende anca bulursun zor olur:)

Duman dedi ki...

yazısız yeşil kağıt 1 rakamlı mavi kağıt 3 rakamlı kırmızı kare 3 parçadan oluşan D E Y-M- S M O HARFLERİ OLAN BEYAZ KAĞIT

calculus dedi ki...

730 demedim ki zaten. 730. deneme dedim. 000 da deneyeceksin ya:))))

Duvardaki şifre 729...

calculus dedi ki...

O kırmızı eşkenar dörtgende 9 üzeri 3 yazıyor gibi geldi. Öyleymiş gerçekten:)

kırmızı dedi ki...

O TURUNCU ŞEYİ DUVARDAKİ CİN ALİLİ RESME SÜRÜNCE RENK DEĞİŞTİRDİ

calculus dedi ki...

Calculus zeka konusunda ormanda on einstein gücündedir:))

Duman dedi ki...

duvardan çıkan şeyi resme tıklayınca kayboldu bende elimde sadece mavi ve harfli beyaz kağıtlar kaldı

calculus dedi ki...

Renk değiştiren yere elinizdeki harfleri yapıştırın. Soruma cevap veren var mı?
Şu anda elindekileri saysana sis?

Duman dedi ki...

yazdım ya calculus elimdekileri.

yeşil kağıdı çiçeklere tıklayınca kayboluyor

calculus dedi ki...

O uhu gibi şeyi önce tabloya sürüyorsunuz. Sonra da harfleri yapıştırıyorsunuz.

calculus dedi ki...

O S lerin M lerin değerlerini bulmak bir işe yarayacak mı acaba..
Bulmasına buluruz ama.

Duman dedi ki...

send ve more rakamsal toplanınca 14036 oluyor bir de 1 var ama tutmadı kulağı kısa kaldı:)

Duman dedi ki...

mavi kağıdın üstündeki 7 japonca işaret şifre olabilir mi?

calculus dedi ki...

1-Biz vazoya o kağıdı neden soktuk.
2-Elimizdeki mavi bir işe yarayacak mı? Öyleyse işimiz zor.

Duman dedi ki...

hülya 7 adet japonca işaret demek istedim.rakam 1 var

calculus dedi ki...

OPEN'ın sayısal değerleri kaç sis?..
Yani yanyana yazınca..

kırmızı dedi ki...

hadi calculus ya şifreyi bulduysan gerisini de çöz artık

Duman dedi ki...

sis bi yandan çalışıyor bir yandan yemek yiyor arada da oyun oynuyor.

bekliyormuş:P

calculus dedi ki...

Hadi size rakamları çözüvereyim.
0=0
M=1
Y=2
E=5
N=6
D=7
R=8
S=9

kırmızı dedi ki...

kendimden şüphe ediyorum artık calculus bu rakamları neye göre buldun acep

calculus dedi ki...

E işte SEND+MORE=MONEY, bunu matematiksel olarak çözünce bunları elde ediyorsun.

kırmızı dedi ki...

neyse artık sormuyorum sanırım bende şifre bulamama gibi bi özellik var

kırmızı dedi ki...

öylede bi yazmısınki MATEMATİKSEL olarakmış ay gülüyorum kendime :)))))))))

kırmızı dedi ki...

bu durumda ben sonsuza kadar bu odada kitli kalıp çürüycem sanırım:)

ARWEN.C.S dedi ki...

burdamısınız anacım muhabbette arıyom sizleri hatta bişeyler yazdım kimse yok diye

calculus dedi ki...

Buradayız ARWEN ama gene son adımda tıkandık bu odada. Ben bile çıkamadım düşün yani sen.

Duman dedi ki...

çalıştım geldim.ee çıkamadık mı daha?

utan calculus utan:)))

ARWEN.C.S dedi ki...

ay bi yakalayamadım calculus hülya selam ben bütün gece oyun oynadım bugün oyun görmek istemiyom adeta yani(yeni oyuna hayır demem)muhabbetteyim gelince iki kere masaya vurun :)

calculus dedi ki...

Hissetme hissetme. Sanırım japonca bilmek gerekecek son şifreyi bulabilmek için. Ama bende o da yok.

Duman dedi ki...

ben umutsuzum valla çıkıyorum oyundan.beni aştı bu şifre işi

calculus dedi ki...

Mavi karttaki sembolleri çevirdim. One Moon yazıyor. Daha önce bulduğumuz karşılıklarını koydum, oldu.

Nağme dedi ki...

son şifre için gerçekten tebrik ediyorum seni calculus kesin japon arkadaşın var senin:))
teşekkürler şifreyi kopya çektim sizden:)