Vision Muesum

17 Ocak, 2008

İstek üzerine eklenmiştir.




Oynamak için tıklayınız

46 yorum:

ays dedi ki...

2-2 sarı koltugun oraya sehpaya tıklayarak yaklasıp sagdakı koltugun sol duvar kenarından barkod okuyucu.

bozo dedi ki...

ays tamam mı? bide şu linki olmayan oyunun linkini biliyomusun?

ays dedi ki...

3-Bıbloların oldugu kısımda tam 2 duvarın kesıstıgı yerı tıklayınca alttakı dolap acılıyor ve bır kulaklık.
4-İlk ekranda pc acılmıyor ve kulaklıkla dınleyebılecegımız yazıyordu. Kulaklıgı takarak 1 cd satın alıyoruz. Ne ıse yarayacaksa!
5-Yıne pc’nın oradakı sarı modulun sol alt cekmecesınden kırmızı kıtap.
6-barkod okuyucuyu pc’nın sol tarafındakı beyaz dolabın ustundekı locked yazan yere yerlestırdım. Sımdılık bır sey olmadı.
7-bu arada satın alınan cd gelmıs, pc’nın altındakı gozu acınca alınıyor.
8-cok ılgınc cd ile barkos okuyucuyu koydugum yere tıkladım ve solda bır dolap acıldı ıcınden telefon cıktı. Tabı klasık sımdılık acılmıyor, acılsa sasardık!
9-Bu kez telefonu, sag dolabın altındakı yere yerlestırdım! Open yazıyor ama acılan bır yer yok.
10-telın arkasındakı dolaptan tornavıda.
Sanırım bu kadar, alt kattakı kapıyı ve sarı koltugun orada yerdekı bolumu acamadım.
Ve hala ne ıse yaradıgını anlamadıgım tornavıda, notebook ve kırmızı kıtap aktıf gozukuyor.

ays dedi ki...

arkadaslar madem oynadınız, ben geldıgım yerı yazdım, bır el atıverın

ece dedi ki...

ayssssssssssssssssssss
kiz o anahtarda koltugun önündeki yerdeki kapagi aciyor bas dügmeye sonra bak neler olcek :))

ece dedi ki...

sonra gene koltuklarin tarafina dogru gene yere yere dogru dikdörtgen uufak bir gri yer var oraya bir kac kezt.vida ile tikla yakinlasacak ve vidalari ac

ece dedi ki...

sonra kitabi about yap orda bir kod var kare yeri tikla o kod cikiyor sonra telefonu al onu about yap ona tikla o kod ona indiriliyor bide klip izliyon telden

ays dedi ki...

yukarı cıkamıyorum, vıda yok :( telı de kullandım zaten

ays dedi ki...

koltukların oraya tıklatın yukarıdan el sarkıyor o kadar ama tıklayamıyorum, cuce gıbı asagıda kaldım :(

ece dedi ki...

sonra telefonla duvarda bir yer var sifre istiyor orayi tikla open olsun icinden kirmizi bir el alicaksin o elle tavandan sarkan ipe tak

ece dedi ki...

ays telefonu taktinya o ekranda da olabilir tahtayerin asagi düsmemis yeri düsürecez asagi simdi egimli ya

telide bu islemden sonra yerinden alabilirsin canim

ays dedi ki...

basak, vıdam yok bır sey yapamıyorum, telı de kullandım dıyom :(((

ece dedi ki...

eli taktiktan sonra tekrar kapagi tornavida (anahtardiya) ile ac

ece dedi ki...

ays tel sonra geri alinabiliyor canim ama ilk önce yukaridaki tahta kismi asagi düsürmen lasim bunun icinde tam olarak hangi ekran hatirlamiyorumda tahta kismin yukarda kalan yerinde bir kac kez tiklayarak yakinlasan yer var orada vidalar yakinlasmasi icin tornavidayla tiklaman lsim ama

ays dedi ki...

o kapagı yenıden acıyorum ama artık bır sey olmuyor. elı de alamıyorum

ece dedi ki...

eli ilk önce teli alman lasim almak icin aldinmi teli sen

ece dedi ki...

Blogger başak dedi ki...

sonra kitabi about yap orda bir kod var kare yeri tikla o kod cikiyor sonra telefonu al onu about yap ona tikla o kod ona indiriliyor bide klip izliyon telden

ece dedi ki...

sonra kapagi actigin yerden dügmeye bas tahta bölme bu sefer yukari cikiyor ve teli oradaki sehpanin üstündeki kabloya tak

ece dedi ki...

sonra isigi kapat teli taktigin yerdeki yesil dügmeye bas klip izle burdayim daha

ays dedi ki...

kodu goremıyorum.
kıtabı actım, kareye tıkladım lınk acıldı farfklı sayfada.
sonra telı about ıtem yapıyorum tıklıyorum ama tık yok

ece dedi ki...

ays kod icinde kitaptaki kare yeri tikla sonra teli about yap o otomatikman yüklüyor kodu

ece dedi ki...

sonra merdivenin yanindaki bölmeye el b.sayari koy o ilk aldigimiz seyi yani

ece dedi ki...

sonra yandaki dügmelere bastim el b.sayarinda o klip sonunda yazan 0404 u yas platform gene asagi inecek

ece dedi ki...

sonra asagi in takili olan kolu al onu about yap yakinda görüp tikladim ,sonra gene t.vida ile kapagi ac ve yeni ek olarak kola benzer seyle dügmeye tikla gazoz kapagi gibi bir sey al ve yesil dügmeye bas duvarda bir yer acilacak

ece dedi ki...

o acilan yerede kitaba tikladiginda acilan web sayfasinin en sonundaki kirmizili yeri yaz orasi acilacak anahtar var o anahtarida elle al

ays dedi ki...

msn'den hocamdan derse gırmedım dıye azar ısıtıyorum da oyuna veremedım kendımı :(
bekletıyor muyum? zaten buralarda msn?

ece dedi ki...

o gazoz kapagi gibi seyi t.vida ile tikla beyaz bisey olusacak onu about yap tekrar tikla arkasinda yazi cikacak sonra yukari kapinin yanina gel kapidaki bilgisayara kapaktaki yaziyi yaz anahtarla tikla kapiya ve bittttiiiii


simdide yapamadigin yerleri sorabilirsin yazdim yaptiklarimi art arda unutmayayim diye

ece dedi ki...

buralardayim kis ay ne gitmedin derse sen 9 dedinya halen dokuza var saniyom kiss ben ondan benin bebek huysuzlandi demek uyku saati :))

ays dedi ki...

basak, chatte nıck'ımı caldılar
bnm adıma yazıyorlar :D