Smart Escape-Hana's Koala

15 Ocak, 2008


Yeni bir oyun arkadaşlar :))Kolay Gelsin :)))


113 yorum:

Senay dedi ki...

günaydın arkadaşlar hadi bakalım burda olanları bekliyorum:)))

.öncelikle tv nin yanındaki kitapların arsında bir kağıt buldum ve hemen sağındaki dolapla buzdolabı arasında yerde bir kumanda var

Senay dedi ki...

komandanın piliyok ve kağıt bomboş .
mutfak kısmında ise alttan ikinci çekmecede spatula benzeri birşey aldım dolapların hepside bi çeşit şifre istiyor nasıl korunaklı bir evse artık :D

Senay dedi ki...

çöp kutusundan küçük yeşil bir boya kalemi aldım ve arabayı gördüğümüz camlı kapıyı açmak içinde bi şekilşifre istiyor.:D

Senay dedi ki...

yatağın başucunda altta bir koala resmi var ve spatulayla kazınıp alınıyor.

Senay dedi ki...

yatağın başucunda üstte bir raf var ve bir dürbün aldım

Senay dedi ki...

yatağın ordaki koala resmi sağına soluna tıklayınca düşüyor ve arkasından bir kasa çıkıyor fakat anahtar istiyor.

ays dedi ki...

gunaydın cherry, haber vermeden baslamıssın oyun beklıyuruz bız de :)

Senay dedi ki...

yastığın altında bir cep telefonu ve yatağın yanındaki fıstık yeşili koltuğun altında da bir cd buldum

Senay dedi ki...

yorumları görünce gelirsiniz diye bişi sölemedim di hehe :)
gotmail oyunu bu zati anca bunları bulursun gerisi gelmez tek başına bitmez bu oyunlar :)

Senay dedi ki...

aldığım cd yi bilgisayara koydum ama bişey yapamadım

Senay dedi ki...

günaydın sosisim :)))
ays o kadar uzun sürmedi yüklenmesi bende birden bitti :)

Senay dedi ki...

sol taraftan masaya yaklaşınca camın yanındaki sandalyeyi çekin ve perdedeki kordeleyle bağlı yere tıklayın kordale çözülecek ve yere bir anahtar düşecek
o anahtarlada resmin arakasındaki kasa açılıyor ve içinden bir puzzle çıktı kolay gelsin :)

ays dedi ki...

aldıgımız bos kagıda kalem ıle web sıtesı adresı yarım sekılde yazılıyor

bozo dedi ki...

bende geldim ya insan bi haber verir. az yetişiyorum anında oynamaya. hep kopya.

ays dedi ki...

yatagın altından alınan kartın arkasında da yazı var
"sonpoz4"

fimerduner dedi ki...

bende muhabbette boşuna çırpınıyorum gittiğiniz yeri haber versenize arkadaşlar bende geldim

Senay dedi ki...

şifreyi tv nin yanındaki dolaba girdim ve dolap açıldı arkadaşlar sol taraftaki fincanlardan birinden içinden pil aldım :) kumandaya koydummm

ays dedi ki...

pc'yı acınca kalemle karaladıgımız kagıdı web adresı yazılan yere getırdım o adres orada da belırdı ama devamı yok :(

Senay dedi ki...

cd yi bilgisayardan alıp dvd çalara koydum ama tv yi açamıyorum ben

Senay dedi ki...

haa pardon pc yi açmıştım tv yi açtın sandımda :)
tv açılmıyorki kumandayı kullanamdım daha

Senay dedi ki...

dürbünle dışarı bakılmıyor henüz galiba garaja çıktıktan sonra bakılacak

Senay dedi ki...

merdün dağınık puzzle tıklayınca köşede çizgi beliriyor onun içine dolduracaksın doğru parçalar oturuyor zaten yerine . hepsi yerine oturunca da şifre veriyor. önce köşelerden başla daha kolay olur bence

ays dedi ki...

cd'yı takıp sonra tv'ye kumandayı secıp basacaksınız (kumandaya about ıtem yapınca tuslara basılmıyor)

ays dedi ki...

sıfreyı gırdınız mı, ben de bır sey olmadı :(

Senay dedi ki...

tamam kumandaya pili koyup dvd oynatıcıyada cd yi koyup kumandayı seçtim ve dvd oynatısına tıkladım açıldı koalalar oynadı şarkı söyledi ve şifreyi verdiler

ays dedi ki...

bozo, yenı okudum "ınsan haber verır" yazmıssın, ben muhabbet bolumden yazmıstım ama :(

Senay dedi ki...

ays o şifre garaj kapısını açtı bende ama ben dışarı çıkamadım yani daha

Senay dedi ki...

şu mutfaktaki dolabın şifresi ne ilginç ya şarkılarla alakalı japonlarda böle hareket dans şeyleri var :) acaba nasıl bişi yani :D

ays dedi ki...

cherry, sıfreyı gırdın mı? gırdıysen ne oldu?
bır de pc'yı actım ben ve o web adresını gırdım o kadar, bır sey yapan var mı?

Senay dedi ki...

koalalar şifreyi vermeden önce dans etmişlerdi elleriyle kollarıyla acaba omuydu dolabın şifresi kumanda da kayboldu şimdi açılmıyor tv de

Senay dedi ki...

ays şifreyi girdim ve garaj kapısı açıldı arabanın önündeki yani. ama ben hala o camekanın içindeyim bende bir değişiklik yok yani :(
pc de hiçbirşey yapamadım. dürbünle dışarı bakmaya çalışıyorum bir şifre verir diye ama bakılmıyorki :))

sebnem dedi ki...

masanın arkasındaki cam var ya onun tepesine tıklayın zeplin geçiçek e orda bide şifre var onuda siz bulun bulamazsanız söylerim

calculus dedi ki...

Bu kadar dar alanda bize puzzle çözdüren zihniyeti kınıyorum.

ays dedi ki...

bence su pc'ye odaklanalım, dedıgım gıbı kıtapların arasından alıp kalemle web adresı yazdıgımız kagıt ıle pc'yı acıp tıklayınca bip sesi cıkıyor ama gerısı yok, bır de sız bakın lutfen

Senay dedi ki...

arkadaşlar mutfaktaki dolabın şifresini tek başıma çözemiyorum

sebnem dedi ki...

cherry o şifre zplini bulunca çıkıcak dediğim yere bak

ays dedi ki...

bulmamız gereken tek sıfre camın onundekı ok gırelecek olan kısım degıl mı?

bozo dedi ki...

ays sağol san haber verdiğin için geldim zaten. ben cheryy ye demiştim.

serpill dedi ki...

günaydın bende başladım cep telefonunu kullanan varmı?

sebnem dedi ki...

masanın arkasında kocaman pembe perdeli cam yokmu işte onun tepesine tıkla başka cam çıkıcak çatıda
işte ordan zeplin geçicek
sonra o camdaki çıtalardan birinde silik bi yazı olucak dürbünle bak ahanda sana şifre gülüm

Duman dedi ki...

günaydın kolay gelsin herkese
ya şu perdeden düşen şeyi alamıyorum bir türlü onun nasıl alınacağını söyleyecek biri var mıdır?

bozo dedi ki...

sonpoz4 de aradaki boşluğa tıklayınca pc tamam. tekrer kapatıp açınca hanakoala.co.main diye bi adres veriyo.

Senay dedi ki...

bozocummmmmm :) kısma bana oyun yüklerken açılmasını bekliyorum ya resim için başlamıştım oynamayaaaaaa amaaaa :(

Senay dedi ki...

http://www.hanakoala.com/main/dance.html bu adrese girdim ben ama yönleri tayin edememiştim :D

bozo dedi ki...

sis sandalyeyi geri çek anahtar alınıyo kasa açılıyo

ays dedi ki...

sis, once cama yaklas sonra sandalyeyı cek sonra asagı egıl sonra anahtarı al

Senay dedi ki...

sağol şebnemcim tavanda da cam olabileceği aklıma gelmemişti valla :D eee sadece bir anahtar var ve bizim anahtara ihtiyacımız yokki

ays dedi ki...

bozo, ne demek ıstedıgını anlamadım, sonpoz4 karyolanın altından aldıgımız kartta yazıyordu, pc ıle ne baglantısı var.
bır o adres ılk acılısta da ınternetı tıklayınca cıkıyor zaten

Senay dedi ki...

hanakoala adresinden telefon numarası mı bulucaz acaba ya

calculus dedi ki...

Önce boş kağıdı sonra da koalalı kağıdı tıklayın açılan bilgisayarda..

ays dedi ki...

kullanılmamıs olarak
cep tel
koala resımlı kart (sonpoz4)
beyaz kagıt (web adresı olan)
anahtar

farkettınız mı anahtar ıle kapı harıc her yere tıklanıyor!

serpill dedi ki...

puzzle yaptığımız tablo yine düşüyo anahtarla denedim açılmadı.

ays dedi ki...

bır de item kısmında artık bos yer yok 8 kullanılmıs ve 4 kullanılmamıs item ile doldurmusuz, bundan sonrası artık ustun zekamıza kalmıs :)

Senay dedi ki...

bilgisayardaki işlem
önce web adresli kağıda tıkla ve internet safyasındaki adres satırına tıkla. daha sonra sponzo4 yazan kağıda tıkla ve adres satırına tıkla tekrardan daha sonrada sayfaya git de internet sayfası açılsın

calculus dedi ki...

Bilgisayarı açınca internete tıklayın. Sonra adres satırına önce boş kağıdı sonra da koala resimli kağıdı tıklayın.

ays dedi ki...

arkadaslar, cevap alamadım pc'yı acınca once ınternete tıklayıp sonra su beyaz kagıt ıle adres kısmına tıkladınız mı

ays dedi ki...

bravo cal, aynını ben 40 dk.dır soyluyorum ama patron soyleyınce farklı tabı :)

ays dedi ki...

cal, bu arada o koala resmının arkasında zaten o web adresındekı sonpo24 yazıyor farketmıs mıydın?
acaba o sıteye bır goz mu atmalı :S

calculus dedi ki...

:)
O sitenin aynısı var ya.
http://www.sonpo24.co.jp/bridge/omitumori_keiyaku.html

Senay dedi ki...

http://www.sonpo24.co.jp/ ben bu adrese bakıyorum iki saattir de bişi anlamadım ki :)

ays dedi ki...

merdun, anahtarı dusurdugumuz cama yenıden tıklıyorsun sonra yukarı tıklayınca, tavanda cam goruluyor ve durbun ıle zeplıne bakıp sıfreyı alıyorsun.

bozo dedi ki...

ays calculus anlatmış. beyaz kağıttan sonra adres de arada boşluk kalıyo ya tamamlamak için sonpoz yazan kağıt tıkalıyo. sonra talafonda açılıyor.

sebnem dedi ki...

merdün büyük camın tavana doğru olan yerine tıkla

ays dedi ki...

ben de baktım varmıs ama bızım buradan alacagımız ıpucu ne acaba?

Senay dedi ki...

o adrese girdikten sonra telefonu alın açılıyor arkadaşlar
bir mesa j yazıyor
kapatıp açtım birşey daha yazdı ve tel kayboldu

calculus dedi ki...

Ya çok saçma biliyorum ama sakın japonca gerekiyor olmasın çözmek için:))

fimerduner dedi ki...

şebnem yeni gördüm oyuna dalmışım zeplinli yerdeki şifreyi aldım sağol

ays dedi ki...

dısarı da cıkılıyor anahtar ıle
ve bıttı sanırım

bozo dedi ki...

merdün pembe perdeli geniş cam tam karşında olsun. yan dururken olmuyo. o camın üstünde çatı aralığı camı var. zeplin geçecek sonra camın çıtasına bak silik yazı var dürbünle tıkla yazı netleşiyor. ok işaretli şifreyi veriyor.

fimerduner dedi ki...

bozo sağolasında ben evden çıktım biraz geç kalmadınmı

ays dedi ki...

oyunu kapadım ama oyunun muzık sesı hala calıyor pc'de :SSS

ays dedi ki...

ayh koptum :D
oyun bıttı bozo cvp yazıyor, merak ettım dogrusu bozo oyunun ortalarında mısın hala :)

bozo dedi ki...

merdün ben yazma özürlüyüm. bi saatte bi harf buluyorum.

bozo dedi ki...

ays dikkat edrsen l0.26 civarı telefonun çalıştığını yazmışım. bune demek evden çıktım demek.