How A Story Should End

15 Ocak, 2008


Serinin Devamı arkadaşlar iyi eğlenceler



44 yorum:

ARWEN.C.S dedi ki...

çekmeceden kalem dolabın yanından geometri şekilli bi kağıt buldum devam ediyorum

ARWEN.C.S dedi ki...

gel gökçe diğerlerine haber verelim gelsinler canlar ya

gökce-kuki dedi ki...

ben yazdım muhabbet odasında ama yeni oyun var dieee niegelmiolar:(

ARWEN.C.S dedi ki...

gelirler birazdan gökçecim pufu çektim altından şekilli kağıt kitaplıktan kağıt

ARWEN.C.S dedi ki...

çöp tenekesine tıkladım altından bir şekilli kağıt daha gökçe hadi kız sen neler buldun bi de bakem:)

gökce-kuki dedi ki...

a ,d, w, r, s harfleri yazan geometrik sekilli kagıtlarım ve bir adet de kalemim var o gadder:D

ARWEN.C.S dedi ki...

televizyonun altındaki çekmeceden bi şekilli kağıt daha ay içim dışım kağıt oldu anacım

ARWEN.C.S dedi ki...

a,d,p,w,r,s1,s2 bide ayrıca bi kağıt daha var karman çorman ehe:)gökçecim

ARWEN.C.S dedi ki...

yok kız buzdolabının içindeydi doğru söylüyon pardon dur sileyim de yeni gelenleri yanıltmasın

ece dedi ki...

gökce bunu bir önceki olani yok demi sitede gopmu ne onuda yükle be gülüm ben oynamadimda

gökce-kuki dedi ki...

tamam başak yüklerim:) arwen peceteliği buldun di me yataın bas tarafına tıklayınca peceteden 7 kere cıkarınca bikaıt daha cıkıooo

ARWEN.C.S dedi ki...

ee başka bişey yaptınızmı bütün kağıtları ve kalemi kıza ve oğlana vermeye çalışıyom olmuyo:)

ARWEN.C.S dedi ki...

buldum gökçecim sağol ama kaldım böyle bugün kafam çalışmıyo valla

ARWEN.C.S dedi ki...

dolabın şifresini bulmaya çalışıyom ama yok o alfabeli listede c ve d nin şekilleri aynı ama şifre 3 harfli ne etcez

gökce-kuki dedi ki...

arwen buldugumuz harflerle pcninşifresibulunuyo ama ascık kopya cektim:D:D iloveyou sifre

ARWEN.C.S dedi ki...

yaşşa gökçe sağol ya takılıp kalmıştım öylece:)

ARWEN.C.S dedi ki...

gökçe ve başak bilg.favorites e girdim solda önceki seri oyunların resimleri çıkıyo ama bişey olmuyo kaldıkmı böyle:(

su dedi ki...

arwencim ben çoktan geldimde açılmıyor bende..3 kere denedim.bi daha deniyorum

ARWEN.C.S dedi ki...

gökçe gittinizmi kaldım böyle muhabbetten çağrı yaptım bişey buldusanız söyleyin lütfennnnn:)

ARWEN.C.S dedi ki...

su bende sıkıntıdayım bilg. bişey var galiba hem oyun oynayıp hem yorum yazmak çok zorlaştı ama son gücümü kullanıp yazmaya çalışıyom hadi olur inşallah seninki açılır

gökce-kuki dedi ki...

arwen acil cıkıs yaptıklarımı hemen yazıyorum. peceteliğin yanında mavi bi şişegözüküyo ona tıklayın kücük bi cocuk alıyo sonra şişeyi o elinde kılıç olan adama tıklayıp kırdırın. elimizdeki kalemle şifrelerin yazdığı kaleme tıklayın siyah kagıt oluyo o siyah kağıtla şişeyi kırdığımız kaıtla birleştirin böcek olcak. sonra mıtfakta sola doğru gidin mazgaldan o böceği atın adam konsoldan ayrılınca cekmeceden cımbızı alıp kıza verin. simdilik bu kadar iyi gecelerrrrr

ARWEN.C.S dedi ki...

aynanın orda çekmece aççam gıcık ninja izin vermiyo hey Allahım kimse yokmuuu su ne oldu:)

gökce-kuki dedi ki...

bir de mutfaktaki url adresi var ya onu pc de google yeri var ya oraya girin ilk önceeeee

su dedi ki...

valla açılmıyor.öylece kaldı.yüklemiyor yani:((((

gökce-kuki dedi ki...

http://www.moregames24.com/2008/01/hasse-how-story-should-end.html su burdan dene canımmmmm

ARWEN.C.S dedi ki...

gökçe sağol canım ben şişeyi alamıyom nedense ondan dediklerinin hiçbiri olmuyo :(

gökce-kuki dedi ki...

arwen şimdiye kadar yazdıklarımdan bise varsa sorrr cıkıyom cunkuuuu

ARWEN.C.S dedi ki...

bende biraz bekledi su ilk açtığımda sarı bi ekran vardı yeniledim açıldı hemen

ARWEN.C.S dedi ki...

gökçe tutmayım seni canım çık sen şişeyi alamıyom bilg dediğin adresi girdim bişey olmadı bende kapatçam zaten iyi akşamlar canım sagolasın:)

aaylin dedi ki...

arkadaslar bsayari acmaadan sise alinmiyor.. bilgisayarin sifresi iloveyou.. actiktan sonra mutfaktaki linki yazip o sayfayi acacagiz..(http://www.gg_ninja.com/secrets.htm) bu siteyi actiktan sonra ninjalarin sirlarini anlatiyor. sonra siseye tekrar gidip tiklayin aliniyor. icinde bir kagit var.siseyi dolabin onundeki ninjaya verin kiriyo ve icindeki kagidi alabiliyoruz.sonra onceden buldugumuz alfabe kagidini kalemle karalayin.simdi once siseden aldigimiz kagidi secin ve ustune siyah kagit ile tiklayin.bocek olacak. bocegi mutfakta sola gittigimizde acilan ayakkabi dolabindaki ayakkabiya koyun.sonra donun dolabin onundeki ninja gidecek.cekmeceden cimbiz alin ve kiza verin.size tv nin kumandasini verecek.alin kumandayi tv yi acin. mutfaktaki bayraklarin harf karsiliklari cikacak.sifreyi cozdugumuzde (ever after) cikiyor. dolaptaki sifreli yere girin ve kizi kurtarin. seni seviyorum diye bascak cigligi.. gecmis olsun

ays dedi ki...

bu da bıttı, son kısımları aaylin sayende cozebıldım, tesekkur ;)

Nağme dedi ki...

http://odaoyunlari724.blogspot.com/2008/01/how-story-should-and.html oyunu bu linkten açın arkadaşlar hiç uğraşmayın,o zaman bil.açılıyor.Gerisinide aylin yazmış zaten:)