Prism Core

14 Ocak, 2008


İstek Üzerine Ekliyorum. Kolay Gelsin :)))


83 yorum:

ays dedi ki...

oyunu bu lınkten acabıldım
http://www.freegamesnews.com/en/games/PrismCore.html

ays dedi ki...

oyun ılk acıldıgında 3 nesneden bırını secıyorsun, ben 2 farklı oyun acıp bırınde foto mak. dıgerınde bazı degerlerın oldugu bır kagıt secerek 2 oyuna basladım...

kırmızı dedi ki...

tekrar tıklayınca yline 1 avuç toprak verdi başka bişey vermiyo ya:)

kırmızı dedi ki...

aldığım ikinci avuç toprağı transformat yerinin sol kısmına koydum

ays dedi ki...

HULYA, HOSGELDIN
sende species data yazan bır ekran var mı odalardan bırınde?
ben ılk baslangıcta kagıt secmıstım oradakı kodu ekrana gırdım.

kırmızı dedi ki...

pnizmenyı çevirince oda ışıklarının renkleri değişiyor

ays dedi ki...

oraya o kagıttakı kodu gırınce yazıların arasında bır kod daha var (FP521-9EK)
onu da gırınce bır tane daha
(PS971-3EK)

ays dedi ki...

ılk sectıgımız objeye gore oyun farklı gıdıyor, ben de kapatıp foto mak. secıp devam edeyım senın gıbı aynı gıdelım...

ays dedi ki...

hanı asansor gıbı bır yer var, bır de solda duvar dıbınde yerde kılıtlı bır yer var. gormedın mı oraları?

ays dedi ki...

bnm verdıgım SIFRELERI DENESEN?
GH745-3EK
FP521-9EK
PS971-3EK

kırmızı dedi ki...

ays aynı anda gidip muhabbetten adam toplamışız:))))))))

ays dedi ki...

BEN KAGIT SECTIGIMDE BU DENEY TUPLERININ OLDUGU YERDE CAM KAP VAR, ONU ALMISTIM AMA DIGER OBJEYI SECIP BASLAGIGIM DA "BU OBJEYE IHTIYACIN YOK" YAZIYOR!
BIR DE ALAMIYORDUM AMA AYNI TUPLERIN ORADA DUVARDA ANAHTAR VARDI!
İLGİNC BIR OYUN!!!

kırmızı dedi ki...

evet sanırım her nesne secimine göre oyunun gidişatı değişiyor

ays dedi ki...

O ANAHTARI YINE GORUYORUM AMA PRIZMAYA TIKLAYARAK ODANIN RENGINI MOR YAPINCA...

ays dedi ki...

HIC FARKINDA DEGILIM HULYA AMA ISE YARADIGI SOYLENEMEZ, HALA YALNIZIZ :))

kırmızı dedi ki...

kağıdı sectim ya o cam kaba su doldurdum saksıya toprak koydum suyu ona doktüm ama bişe olmadı

kırmızı dedi ki...

kağıdı sectim ya o cam kaba su doldurdum saksıya toprak koydum suyu ona doktüm ama bişe olmadı

ays dedi ki...

hulya, bu arada dıl konusunda yardım ıstemıssın, askolsun benden de ısteyebılırsın yanı ;)

kırmızı dedi ki...

ya pardon dil olduğunu bilmiyorum kağıttaki kodları girince yeşil yerden yazılar çıkıyo acaba o na ki diycektim ays?

kırmızı dedi ki...

toprağı aldığım yeride fıçı varya içi su dolu cam kabı ona tutunca doldu

ays dedi ki...

sen kagıdı mı sectın sımdı!
ben sen fotoyu sectın dıye, kagıtlı olanı bırakmıstım ama :(

kırmızı dedi ki...

ays çıkmam lazım canım gelince devam edicem bulduklarını yazarsan sevinirim :)

ays dedi ki...

kapılı asansor gıbı olan yere gıttın mı? hanı kapının solunda dugme var, sagında da 4 tane buton gıbı yer?

ays dedi ki...

hulya, burada msn?
ınanamıyorum bır hayvanım oldu :))

ays dedi ki...

hanı senın sectıgın kagıt var ya, onda A, T VE G ile baslayan kütle dagılımları var.
bır de makına vardı aynı harflerle baslayan o oranları 100 degıl 10 uzerınden dusunerek gırdım. 3 damla 4 damla seklınde. sonra sagdakı butona bastım, bır sey olmadı... bıraz sonra bır baktım kı bır hayvanım olmus :))

ays dedi ki...

hulya, hani o turkce'ye cevrılmesını ıstedıgın yer var ya Turkce olsa da anlamam ben falla ama orada 3 ayrı sıfre ıle gırdıgımızde yenı oranlar verıyor onu anlamak yeterlı sanırım.
1. oran kısaca A-3 / G-4 / T-3 kagıtta yazıyordu zaten
2. oran kısaca A-1 / G-6 / T-3
3. oran kısaca A-2 / G-1 / T-7

ays dedi ki...

2. formul ıle tohum aldım ve saksıya dıktım, sanırım buyuyecek orada, umarım canavar falan olmaz :))

ays dedi ki...

uzerıne o snn doldur dedıgın kap vardı, ıste o suyu doktum

ays dedi ki...

suyu dokunce hemen buyudu ama n'apcam bılmıyorum bu otu
3. formul ıle de ucan bır sey aldım
ama su ılk sıfre ıle gelen hayvancık orada duruyor, ıtem'lerın oldugu kısımda degıl!
saksıda cıcek yetısmıs :))
en son sıfre ıle aldıgım ucan seyı transmat'a koyamadım ama cıcegın ustune tıkladım onunla, sımdı odada ucup duruyor :))
benım de bır orkide meyvem oldu ama bır ıse yaramıyor...

ays dedi ki...

ya ınanamıyorum :S
meyveyı o hayvancığa tıkladım bır sey olmamıstı, yere koymak gerekıyormus. yere koyunca yedı ve halıya pısledı ıyh, ben onu alamam sımdı orada :((

ays dedi ki...

hulya, keske gıtmeseydın :((
tek basına zevklı oluyor :((
poo'yu suya koydum!!!

ays dedi ki...

ıste sımdı poo'lu suyu aldıgımız yere koyabıldım

ays dedi ki...

sımdı o kaptakı su yesıl oldu, onu aldım ama tekrar yerıne koyamıyorum ve hala transmat'a toprak dısında bır sey koyamadım...
ufff
tek basıma bıtırıcem sanırım oyunu, hatta bıtırsem ıyı bıtıremıycem :(

ays dedi ki...

ayh nıhayet bırı geldı, hoosgeldııın basak :))))

ays dedi ki...

hayır, ben de bulurdum :)) ama zevklı olmuyor oyle.

fimerduner dedi ki...

geldim ama siz bayağı ilerlemişsinizdir durun size yetişeyim

ays dedi ki...

sebnem, bu arada yıne de tesekkur ederım.
merdun, ılerledım ama tıkandım
bır de ben kagıdı sectım, her sectıgın obje ıle oyunun yonu degısıyor. 3'unu de oynayacagım gercı bunu bıtırırsem :)

ays dedi ki...

ben de sıcak ıcecek bır seyler alıyım bari sız bana yetısırken ama mumkunse kagıdı secın ya da ne sectıgınız yazın ben de ona gore yenıden baslayayım bırlıkte oynayalım

fimerduner dedi ki...

ays ben bu oyunu oynayalım dediğimizde arkadaşlar oynamıştık demişlerdi şimdi oyunu açınca hatırladım bayağı uzun sürüyor ben tekrar oynamaya cesaret edemiyorum size kolay gelsin

ays dedi ki...

kopya cektım sonunda dayanamadım
iyi ki de cekmısım cunku oyun bıtmıs artık ve bosuna ıpucu arıyorum tek yapmam gereken o poo'lu suyu kılıde dokup dısarı cıkmakmıs! denemedıgım yer belkı kalmadı ama kopya cekmesem asla akıl edemezdım :((
neyse kagıtlı olanı bıtırdım sımdı sıra dıger ıkısınde :)

ays dedi ki...

basak, ben kagıt olanı sectım ama bıtırdım, ıstersen onu sec yardım edeyım ya da ıstersen kagıttan farklı bır obje sec bırlıkte oynayalım.

ece dedi ki...

ays cim valla duymadim cigliklarini yoksa gelirdim hemen bak bugün duydum geldim

diger ikisi kolaydi sanirsam ben foto.m yi yapmistim bide galiba

ays dedi ki...

sen oynamıs mıydın daha once?
sıkıcı olmaz mı o zmn snn ıcın ama

ece dedi ki...

ays oynamistim ondan saten yardim edeyim dedim canimsin

fotolu cok kolay bak yapamassan yasarim

ays dedi ki...

ok o zmn ben foto mak. olana baslıyorum, buralardaysan yardım ısterım, sagol

ece dedi ki...

ok bu sayfayi erken erekn yenileyip bakcem ikisinide yaptim yardim ederim ama eminim tek basina yaparsin cünkü kagit kadar zor degiller

ays dedi ki...

anahtarın resmını cektım ama oylesıne denedıgım ıcın cok korktum flash patlayınca

ays dedi ki...

nıhayet transmat'a 2 obje koyabıldım (bır oncekı oyunda topragı koyduk da ne oldu gercı anlamadım?)
-hem toprak hem anahtar transmat'ta sımdı vee ınanamıyorum topraktan anahtarım oldu :)

ays dedi ki...

basak, cıdden cok basıtmıs, hayal kırıklıgına ugradım bu kadar beklemıyordum :(
neyse tüplü olana bakıyorum sımdı

ays dedi ki...

basak, tuplu oyunda takıldım :(
klasık olarak topragı transmat'a koyduk, bu kadar :)

ece dedi ki...

ordaki kücük carki al canim diger tarafina koy ikinci carkin olsun

ece dedi ki...

ays yaptinmi canim bana müsaade canim yavrumu yuvadan alacagim gelecem en fazla bir saat sonra bakarim yapamadiysan yardim ederim ok

ays dedi ki...

ayh senın de mı cocugun var :)
ne guzel ya, ben de ne koca ne cocuk var :D

ays dedi ki...

basak, cark ıcın sana cvp yazdım ama obur tarafa yazmısım :))

ays dedi ki...
sagol, bu oyun harıc bundan oncekı 2 oyunda denemıstım :)

ays dedi ki...

*tornavıda ıle kapagı actım
*transmat makinesi mod 2'ye ayarlandı yazdı, transmat makınasına bakınca ıcınde tornavıda resmı olan kapak kapandı, baska bır sey olmadı
*set 1'e ayarlayınca hıc bır sey olmuyor zaten
burada kaldım :((

ece dedi ki...

ays geldim kis seninde olur koca cocuk merak etme

o kapak kapandiktan sonra carki yerine takmistin demi ikisini iste onun hemen yan as altinda centik var oraya tübü koy ve yandaki dügmeye bas bu arada prismaya dokun ve odayi renkli yap her renkten bir top olusacak onun icin her seferinde prismadan rengi degis tübü doldurduktan sonra o kapanan kapaga koy ve aleti calistir al sana bir tane top her renge bunu uygula

sonrada o olusturdugun toplari kapinin yanindaki yuvarlakli yere yerlestir öle yerlestirki yanindaki dügmeye basinca üstündeki renklerin hepsi yesil olsun sonra kapi acilacak iceri gir

sonrada icerinin isgini kapat duvarda sifre icin sayilar olusacak bunun icin her rengi kullanman lazim disardaki prismanin rengini degiserek her renge denk gelen sayiyi bul ve bu sayilari sifre olarak kullan bende sayi 2097 cikti mesela

sonrada sifreyle acrigin yerden aldigin prismayida digerinin üstüne koy ve cevir beyaz isik sacacak o isiklada yine tübü doldur ve kapakli yere koy bittiiiii