Recapture From Mysterious Thief Gold

14 Ocak, 2008


İstek Üzrine Ekliyorum:) Kolay Gelsin :))


186 yorum:

ays dedi ki...

aa ılk yorum benden, burada sevınmem gerekıyordu, tüh kacırdık :D

ays dedi ki...

hıc farkında degılım bır telefonum olmus!
pc'nın yanından bantlı bır kolı aldım, ıcınde bır tane daha...

ays dedi ki...

bu oyunda hersey alınıyor ınanmıyorum cok zor olacak :(((

ays dedi ki...

davlumbaza tıkladım, ocak ıle raflı dolabın arasına anahtar dustu fakat alamıyorum su an

ays dedi ki...

ocagı yaktım ama ne yemek yapacagımı bılmıyorum :)

kırmızı dedi ki...

bi altaki oyunu oynuyordum bende neyse buna başlayayım:)

Senay dedi ki...

ays bende 24 tane item var. bunu oynamış bitirmiştim kopyayla ama şimdi hatırlamıyorum en sonunda bir akvaryum yapcez onu biliyorum :D

yerya-y dedi ki...

Yeni başlıyorum yetişirim inşallah bölünmezsem malum iş ortamı:(

ays dedi ki...

topun oldugu raflı dolabın en altında, yuvarlak ıp gıbı bır sey var vardı, onu alamıyordum, mavı sıse ıle tıklayınca alındı.

Senay dedi ki...

günaydın wapiti ve derya:)) bu derya hangi derya yenimisin sen :)

Senay dedi ki...

yooo ays ben onu aldım alt kattaki herşeyi hiçbirşeye tıklamadan aldım mavi şişeyle tıklamaya gerek yok bence :)

ays dedi ki...

ıstesem benım degıl 24, 240 olacak gıbı :)) hersey alınıyor, anahtar harıc :(

Senay dedi ki...

gözlükle şu yangın tüpünün olduğu kapıya bakınca anlıyoruz ki lazerler var ve geçemeyiz :)

ays dedi ki...

cherry, bu kadar arkadasın ortasında utandırman mı gerekırdı kucucuk cır sıse ıcın :))

yerya-y dedi ki...

Hülya Cherry hoşgeldiniz evet ben yeni derya yım :)))

kırmızı dedi ki...

o hortum ays tıkla alınıyor akvaryumunun içine koycaz

ays dedi ki...

kutuyu actım ıcınden anahtar aldım ama bu mutfaktakı anahtar degıl, kasayı acar umarım

Senay dedi ki...

arkadaşlar muzu buzluğa koyuyoruz ve donduruyoruz önce bir tur atıp alıyoruz geriye. daha sonra içerdeki odada yerde aldığımız tahtaları tabure tapıyorz. önce kopan bacağı takıyoruz büyük parçaya ve diğer küçük parçayıda çivi olarak üzerine koyuyoruz ve donmuş muzla çakıyoruz çiviyi. işte size bir tabureeee :))

Senay dedi ki...

kısss yeryacım canımcım hoşgeldin güzelimmm :)) bugün de çok işim var ama bir saatliğine takılayım didim bari...
yeryammmm neden kafa karıştırıyonda derya yazıyon bakim :D bende 3. derya mı geldi didim :)

kırmızı dedi ki...

arkadaşlar sanırım bu oyun eski sitede vardı ama çözülmemişti yanılıyormuyum?

ays dedi ki...

ben tahta almadım kı :( ısın kotu yanı gormuyorum bıle!

Senay dedi ki...

yaptığımız tabure ile klimadan el gibim bişey aldım ve duvar saatini aldım diğer taraftan :)

Senay dedi ki...

ays şu dolap varya hotum falan almıştın top var falan. o dolabın yanındaki kapıdan gir oorda yerdeki tahtalardan bahsediyorum kırık bir tabure o :)

ays dedi ki...

mutfaktakı davlumbazdan dusen anahtarı nasıl alacagız?

kırmızı dedi ki...

yangın tüpünün üstündede g var yapıştırcakmıyız

Senay dedi ki...

evet hülya o klimadan :)
davlumbazdan düşen anahtarı henüz alamadık ays:)
hülya g harfini nasıl aldın sen kapıdan

Senay dedi ki...

evet hülya o ge lazerli kapıdaki sisteme yapıştırılacakta nasıl aldın alamıyorum ki :(

kırmızı dedi ki...

yeşil büyük kapının kulpuna tıkladım açıldı içeri g harfi düştü

yerya-y dedi ki...

Bulduğumuz o el gibi şeyi, yaklaştırıp tekrar tıklayınca uzuyor o zaman anahatrı alabiliyoruz.

ays dedi ki...

ben de o yesıl dıs kapı acılıp kapanıyor ama harf yok

Senay dedi ki...

ayyyy klimadan düşen o el varya onu büyütüp tıkla uzayacak onunla davlumbazdan düşen anahtarı alabiliyorsun :)

Senay dedi ki...

bee takvimin arkasındaki kasa açılıyor içinden bir devre alıyorsun :)
bu oyunun birde alt katı var henüz göremiyoruz ama karışık yani :D

Senay dedi ki...

tahtalardan tabureyi tamamlayınca bilgisayarın olduğu yerde klimaya tabureyle tıklayacaksın o zmaanda eli alacaksın sonrada büyütüp uzat eli ve anahtarı al

kırmızı dedi ki...

kapıyı açın odaları gezin geri gelin alacaksınız g yi

kırmızı dedi ki...

kıslar küçük kare pembe şey var ya onunla elmaya tıklayın şifre veriyo

ays dedi ki...

cherry, aslında daha oncede yazmıstın anladım ve defalarca yapıyorum ama bır sey alamadım o klımayı tabura ıle tıklayarak :(

kırmızı dedi ki...

ama nereye yazcaz onu bilmiyorum bilgisayara yazılmıyor çünkü

fimerduner dedi ki...

arkadaşlar bisikletli oyundayız dediniz oraya geldim hiç kimse yok ordan oraya başım döndü yarım kaldı onu çözmeyecekmiyiz ben bayağı ilerledim

ays dedi ki...

saatın arkası da donuyor, pıl mı alınacak yıne acaba

Senay dedi ki...

hoşgeldiniz asivemavi ve merdün :)
o bisikletli oyuna birazdan gideriz merdün burası valla şu anda kızıştı daha uzun bir oyun bu hadi yetişin :)

yerya-y dedi ki...

Arkadaşlar kasadan anahtarı alın ama kasayla uğraşmaya devam edin. Ben o siyah boşluğa veya üst kısma doğru hatırlamıyorum tam, başka bir bölüm açıldı ve bulduğumuz devreyi ordaki eksik kısıma taktım

kırmızı dedi ki...

KASANIN İÇİNDEN İKİ TANE DEVRE ALDIM BİRLEŞTİRDİM BÜYÜK Bİ DEVRE OLDU

ays dedi ki...

bu arada komık br sey, ben kutudan cıkan anahtar ıle yesıl dıs kapıyı actıgımı sanmıstım fakat oyuna yenıden basladım ve henuz hıcbır sey almadan farkettım kı kapı zaten acılıyormus :D

yerya-y dedi ki...

Kasanın orta sola yakın üst kısmına tıklayınca oluyormuş tekrar denedim de.

Asii abicim abilerin en afillisi hoşgeldn. Merdüncüm canım günaydınn.

Senay dedi ki...

hülya bilgisayara yazılıyor o şifre ama görünmüyor. dene istersen bak yaz şifreyi göreceksin ama ekran karışık olduğu için belli değil

ays dedi ki...

oyuna yenıden basladım, tabureyı yaptım, muz ıle cıvıledım ama el gıbı seyı pc'nın oradakı klımadan hala alamıyorum :(

Senay dedi ki...

evet yeryammmm kasada biraz daha uğraşınca devreyi yerleştirdim va kasadan bir bölme açıldı ama başka bişi olmadı :D

Senay dedi ki...

alla alla ays başka yerleri dene o zaman ben ordan aldım yani bilmiyorum ki:(

AsiiveMavii dedi ki...

yosbulduk yayamaz kardesım :))

ben bu oyundan heecc bıse anlayamadım beaa:((

AsiiveMavii dedi ki...

yaww ben bu elı aldım da anahtatı neden alamıyorum kı yaaaa

kırmızı dedi ki...

AY ARAKDAŞLAR 3 KEZ ÖLDÜM VALLA BİDA BAŞLAMAYA GÜCÜM YETMİYOR:)

kırmızı dedi ki...

AY ARAKDAŞLAR 3 KEZ ÖLDÜM VALLA BİDA BAŞLAMAYA GÜCÜM YETMİYOR:)

Senay dedi ki...

musluktan su dolduruyoruz mavi kovaya akvaryum yapcez :D

Senay dedi ki...

asivemavi öncelikle eli tıklayıp büyüt tıklayınca büyüyor o zaman alabilirsin anahtarı :)

Senay dedi ki...

itemlarımız arasında beyaz bişi varya o mummuş mutfaktaki ocağı yakıp mumu yakabiliyoruz arkadaşlar

AsiiveMavii dedi ki...

saol cherry aldım onuda bu benım yayamaz kardes demıskı kasadan anahtar felan alın malın demıste ben bu anahtarı neden bulamadım devrelertı hallettım ama

Senay dedi ki...

dış kapıyı birkaç kez açıp kapatıp dolaşınca G harfi düşüyor yere ve mumla G harfini yakıp beyazlaştırıyoruz. bir daha tıklayınca G harfine daha da beyazlaşıyor ve lazerli bölmedeki yerine koyabiliyoruz artık.

Senay dedi ki...

yooo bende de anahtar yok kasadan da çıkmadı valla sadece devre çıktı ve sol üst kısmına tıklayınca bir bölme daha açıldı arkaya doğru okadar ???

AsiiveMavii dedi ki...

yaa bu bantlı kutudan anahtarmı cıkıyomus ne ays öle yazmıs vheery sende de cıktımı o anahtar

Senay dedi ki...

hülya neden öldüğünü söyliyim mi o lazerli kapıya girmen için öncelikle G harfini halletmeliydin çünkü lazer öldürüyor. hallettiğimiz zaman lazer kesik kesik çalışıyor gözlükle bakınca o çalışmadığı ana denk getirip karşıya geçip kapıdan gircez sanırım

Senay dedi ki...

ben o bantlı kutuya bakmadım açamıyorum ki geri gidiyor hep deniyeyim bakalım :)

yerya-y dedi ki...

Arkadaşlar dolap vardı ya tabakların olduğu, kasadaki gibi aynı mantık, üst kısmına tıkla kağıt gibi bişi aldım

Senay dedi ki...

asiiiiiiiii evet o kutuyuuuuu bir çok kez tıkla birdaha seç bir daha tıkla birdaha seç tıkla anahtar alacaksın sonuçta :) kutu içine bi sürü kutu koymyşlar manyaklar :)

AsiiveMavii dedi ki...

manyah bunlar manyahhh o kadar kutu ıc ıce konurmu yaa bende tıklıyom gıdıyo tıklıyom gıdıyo delı oldum:)))

Senay dedi ki...

yeryaaam ben alamadım o kağıdı mutfaktaki raflardan bişeyle mi tıkladın :(
asi ayrıca kasadan bir büyük devre daha almışım farketmemiştim iki dereyi birleştirdim renkler var bakalım nerede kullanırız artık

AsiiveMavii dedi ki...

yaaa kardesım ben sana yayamazlık yapma ölecen bırgun demıstım bak gordun mu hehehe:)))

Senay dedi ki...

yerya bulamamıştım zati aramayayım o zaman o kağıdı hehe :) ben şimdi o lazerli kapıdan geçeceğim ama tırsıyorum valla :D

AsiiveMavii dedi ki...

lazerlı kapıdan ben denedım gecemedım cherry durr yollurr sende olme zaten bı ıkımız kaldık benı yalnız bırakma :)))

yerya-y dedi ki...

Asii :)))) yapıcam işte yayamaslık :))

Cherry cim canımıniçi tabakların olduğu dolapta alttaki kapaklı yerde.

Nağme dedi ki...

mrb.bende başladım buna,ya cherry bu kadar oyunu bir arada yükleme,pinpon topuna döndüm valla:))

AsiiveMavii dedi ki...

ben okagıdı buldum rafın altındakı dolabta ustte ama almadım korkudan :))

AsiiveMavii dedi ki...

yap bakalım yerya cım buyuk sozu dınlemezsen basına neler geleceklerını goruyosun ıste:)))

yerya-y dedi ki...

Arkadaşlar labirent derken??? Çıktınızmı odadan? Nasıl lazeri nasıl geçtiniz???

AsiiveMavii dedi ki...

cherry neredesın sende olmedın dımı yaww bu anahtarı kutudan aldımda acacak kapı bulamıyorum yoksa bu o lazerlı yerın anahtarımı korkuyom denemeye ölmek ıstemıyorum daha cok gencım :()))

ωαριтι dedi ki...

G'Yİ BEYAZLATTIM.KAPININ ORAYA KOYDUM.KARTLA(DOLAPTAN ALDIĞIMIZ)GEÇİŞ YAPTIM..GÖZLÜĞÜ TAKKİ LAZER SÖNDÜĞÜ ANDA KARŞIYA TIKLA

AsiiveMavii dedi ki...

wapıtı hangı kart bu mor olan mı uzerınde 3 tane cızgı olan mı bıde nereye taktın kartı ben yapamıyorum

Senay dedi ki...

yaaa ben bilgisayarla şifresiyle uğraşıyordum ama olmuyor. benim lazerli kapı açılmıyorki karşıya nasıl geçip gittiniz labirente yaaaav :(

Senay dedi ki...

asivemavi mor üç çizgili kartı elmaya tıklayacaksın elmada şifre çıkacak o kart değil kapıyı açan.
kapıyı açan kart mutfaktaki dolabın altında üst kısmına yapışmış beyaz bir kart. hani şu deryanin dediği kart öldüreceğinden korktuğun :)))

AsiiveMavii dedi ki...

bende gecemedım hangı kartı okuttunuz anlamadım kı anaaa cheery deryanın dedıgı kart olabılır hadı alalım onu

Senay dedi ki...

asi o kartı şu lazerli makinada G harfinin altına tıkla daha sonra da G nin üstündeki yuvarlağa tıklayınca kapı açıldı gözlüğünü tak ve lazr kapanınca içeri tıkla ölmezsin :))

AsiiveMavii dedi ki...

aynı anda yazmısız hehe evet onu alalım hadi bızde gıdelım labırente

yerya-y dedi ki...

Ben 2.kez başladım oyuna ama kapının önüne G harfi gelmedi ilk oynadığımda gelmişti ama :( O yüzden ben kaçar arkadaşlar :))

ωαριтι dedi ki...

YAZACAKTIM GEÇMİŞSİNİZ.BEN PC'YE ŞİFRE FALAN GİRMEDİM..ÇOOOOOOOOOK DOLAŞACAKSINIZ İÇERDE.BEN HALA DOLANIYOM.BİŞEYDE BULDUM BURALARDA.ÇIKSAM GÖTÜRECEM:))

AsiiveMavii dedi ki...

ben labrentte hanı gırer gırmez kapının ustunde duran bı kutu varya ondan buldum aldım tekrar kapının oraya geldım ama onu takamadım

Senay dedi ki...

yaaaa bu labirentte merdivenden alt kata indim galiba her yeri açtım ama altında bişi çıkmadı iki labirent mi var bana mı öle geldi kaybolduuuuuuum :)

AsiiveMavii dedi ki...

ben cıktım labırentten ama nasıl anlamadım benı tekrar dısladı hehehe:)))

AsiiveMavii dedi ki...

cherry hanı bı kutu buldum demıstımyaa o kutuyu merdıvenlı yere ınıp oraya taktım bakalım daha ne yapacam

Senay dedi ki...

asi o bulduğun şeyi labirentteki merdivenden inince alta takacaksın sonrada çıkış kapısını bul :D

ωαριтι dedi ki...

ALDIĞIM KUTU GİBİ ŞEYİ MERDİVENLİ Bİ YER VAR ORDAKİ YERE TAKTIM.BİŞEY OLMADI GİBİ.BEN YİNE DOLAŞMAYA ÇIKIYORUM LABİRENTİ.

Senay dedi ki...

ben çıkış kapısını d abuldum asi ama çıkamaıdm ordan yaaaa nasıl yaptın ki sen :(

Nağme dedi ki...

ya arkadaşlar yorumları bu g harfini beyazlattım ama yerine takamıyorum nasıl yaptınız,ayrıca bende kasadam aldığım devreden başka devre yok nereden buldunuz bende labirente girip kaybolmak istiyorum ya

Senay dedi ki...

iki kattada sağ alla kapılar var ama maalesef ikisinden de çıkamadım ben :(

Senay dedi ki...

nağme bu G harfini mumla yaktınya tekrar seçip tekrar tıkla bembeyaz olacak iki kere beyazlayacak yani o zaman takabiliyorsun yerine

AsiiveMavii dedi ki...

cheery hanı merdıvenın altındakı cıkıs kapısı varya canım orayı bulduysan eger kapıyı ac ılerı oka tıkla cıkıyosun ordanda bı anahtar aldım bakalım daha ne yapacaz

Senay dedi ki...

wapiti tıklayarak değil ileri geri yönleriyle girebiliyoruz :D

AsiiveMavii dedi ki...

yaww anahtarı aldıgım yerde bıde cd surucusu gıbı bısey var cıkıyo yerınden ama bısey yok neyse az daha gezıneyım ben

Senay dedi ki...

nağme kapıdan çıkabilmek için mutfaktaki dolabın alt rafından bir kart alacaksın o kargı G harfinin altına tıklayıp daha sonra g nin üzerindeki yuvarlağa tıkla ve kapı açılsın gözlüğü tak ve lazer kaybolunca kapıdan gir :)

Senay dedi ki...

alt kata iniyoruz şu makinayı taktığımız katta yani sağ altta kapı var yine ve o kapıdan ileri tuşuyla giriyoruz. girince yerdeki anahtarı alıyoruz vee duvardaki düğmeye basıp çıkan yere saati koyuyoruz bir kapı açılıyor ve bir odaya giriyoruz

AsiiveMavii dedi ki...

arkadaslar alt labırentte bır tek kapı var ordanda sadece anahtar alınıyo baska bısey bulamadım her yerıne baktım ben takrar eve donuyorum

AsiiveMavii dedi ki...

ne saatı yaaa bende saat yokk yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saatı nerden aldın cherry

Senay dedi ki...

asi eve dönmeeeeee daha işimiz var orda yazdım yapacaklarını sonrasını bulmaya çalışıyorum

Senay dedi ki...

ay asiiii bu girdiğimiz lazerli kapı varya onun yanındaki duvarda saat tabureyle alınıyor :(
hadi koş gel bekliyoruz

AsiiveMavii dedi ki...

bastan neden almamısım ben onu yaa hoh hoh yoruldum bı kosu aldım geldım :))

AsiiveMavii dedi ki...

pc yı actım elmanın ustundekı sıfrelerı gırdım tamamdır sımdı baglantı kuracaz galıba yukardakı pcyle ama ne yazacaz buraya

Senay dedi ki...

evet bende ordayım kopya çekmeye çalışıyorum bu konuda :D

Nağme dedi ki...

hahah bende kayboldum labirentte.sağol cherry yardımın için:)

AsiiveMavii dedi ki...

yaww elımızdekı kagıttakı rakamları hemsını gırdım amaolmuyo hıc bırısı

Senay dedi ki...

kopya çektim şifre GOLDSERVER miş :) bağlandı bilgisayarlar :) yandaki merdivenden çıkıyoruz üste

AsiiveMavii dedi ki...

hangı merdıvenden cherry yandakı kasayı actın mı sen

Senay dedi ki...

anaaaam şimdi karışık bişi geliyor arkadaşlar.
öncelikle üst kata çıkmadan önce halletmemiz gereken birşey daha varmışşşşş yine alt kattaki bilgisayara inin ve beğlantıları tekrardan yapın

ωαριтι dedi ki...

PC'LERİN BAĞLANDIĞI NERDEN BELLİ.IŞIK MI YANDI NOLDU???

Senay dedi ki...

asi kasayı açmadım o şimdilik açılmıyor o değil geri tuşuna basarsan bilgisayarlı odadan orda merdiveni göreceksin saati koyduğumuz terdeki merdien yani.
ama çıkma şimdi bilgisayarda bağlantıları kurdukya orda kasadan aldığımız pembe devreyi bilgisayara tıkla renkleri bulcaz ve gircez bilgisayara

AsiiveMavii dedi ki...

yaww kasayı acmadan nereye gıdıyosnuz cherry napacaz sımdıı

Senay dedi ki...

wapiti ışık yanmadı iki bilgisayar resmi arasında düz bir çizgi oluştu ve kabloları bağlanmış gibi görünmüş olması gerekiyor.

AsiiveMavii dedi ki...

yuhhh yaa bı sru renk var burda ıyıde nasıl yapacazz neye gore gırecekmısızzz

ωαριтι dedi ki...

GOLDSERVER'İ YAZIYORUM AMA BENİM PC'DE TIK YOK..BAĞLANMIŞ GİBİ GÖRÜNMÜYO

Senay dedi ki...

şimdiiiiii işin karışık kısmı bu herkeste farklı ve bir kaç kere yapmamız gerekiyor arkadaşlar
http://www.nordinho.net/vbull/attachments/new-adventure-games/29709d1188389141-punikin-escape-game-829.jpg
bu resmi açın. bilgisayara girdiğiniz o devredeki rebkler varya. her üç rengin birleşimi başka bir rengi oluşturuyor ve o rengi bu resimden belirliyoruz arkadaşlar sonrada bilgisayardaki yuvarlaklara sırayla renkleri giriyoruz. ben birinciyi yaptım 4 rengide buldum ama başka bir sıralama daha çıktı onu bulmaya çalışıyorum şimdi de :) siz yapamazsanız bana söyleyin renklerinizi yaparım

Senay dedi ki...

hadi bekliyorum ya renklerinizi söyleyin yada yaptım deyin :)

Senay dedi ki...

iki kere renkleri doğru girince kasa açılıyor asiii :)

ωαριтι dedi ki...

BENDE İTEM BÖLÜMÜNDE 2 EKSİK VAR SİZİNKİLER TAM MI??

Senay dedi ki...

kasadan ne çıktı dersiniz poşette bir balık hehe :))))) akvaryumun son parçasıda tamamlandı galiba :)

Senay dedi ki...

evet 2 eksik var wapiti birini aldım ben balık bir tane eksik kaldı doğrudur yani

Senay dedi ki...

enterlara bilgisayarınızdan basın arkadaşlar olmuyorsa

AsiiveMavii dedi ki...

cherry ben yapıyorum olmuyo o resımdekı beyaz neresı kı yaaa anlamadım bulamıyorum kı

Senay dedi ki...

sen şimdi senin bilgisayarda gördüğün renkleri bana yaz ben sana söyleyeceğim. beyaz olması için kısmızı+mavi+yeşil üçlüsünün birleşimi olmalı

Nağme dedi ki...

ya benim bil.şifreyi kabul etmiyor galiba,gold kaıto yazdım girdim.sonra goldserver yazdım tık yok(renkler zorsa hiç girmesemmi acaba:)))

Senay dedi ki...

asi çözmüş olayı....
wapiti baş şimdi12 tane renk varya sırayla o devrenin üzerinde onalrın renklerini üçerli olarak ayır önce. ilk üç rengin karışımını bulacaksın. beyazları etkisiz eleman gibi düşünebilirsin. mesela ilk üç rengin kırmızı beyaz ve mavi ise gönderdiğim resme bak ve beyaz etkisiz kırmızı ve mavinin kesiştiği yerde deeeeeee pembemsi bir mor var yani magenta mıdır nedir. resimdeki M harfi.
gibi anlatabildim mi
bu 4 rengi girince entera bas kendi bilgisayarındada orda da bas sonra bir renke karışımı daha verecek aynısını onda da dene emi :)

Senay dedi ki...

nağme bilgisayarındaki entera bas ve harfleri büyük gir bilgisayara bence

ωαριтι dedi ki...

TÜÜÜÜÜÜH.YAZILARA YENİLE YAPICAMA OYUNA YAPTIM.YOK DAHA OYNAMAM BUNU ŞİMDİ SONRA OYNARIM ARTIK..SİZE KOLAY GELSİN.DİĞER OYUNA GEÇİCEM

AsiiveMavii dedi ki...

simdi benımde bı balıgım oldu cıkıyorum burdan eve donuyorum galıba dımı cherry

Nağme dedi ki...

hem kendi klavyeme entere basıyom,hemde onunkine olmuyor ya.conneting yazıyor

Senay dedi ki...

eve gidiyoruz asi dışarı çıkıp başka bir odada akvaryumu yapacakmışız ama ben çıkamıyorum ki :(

AsiiveMavii dedi ki...

bende cıkamıyorumkı bı tane kullanmadıgım anahtarım var ama kılıtlı bı yer yokkı bı tane ıtem eksık heralde onumu bulacaz acaba

Senay dedi ki...

asi buldummm. dışarı çıkmak için gelişigüzel itemlara bas sarı şişe balıkve mavi kutunun yanındakiler kaybolacaklar. o zmaan dışarı çıkabiliyorsun. ve ilerlediğinde bir masanın oraya geliyorsun

Senay dedi ki...

hehe Thank You dedi be bitti :) allahım ya bukadar çaba bir balık içinmiş dimi :))

Senay dedi ki...

odadan çıkınca akvaryumu masaya koy. suyu içine dök mavi kovadan balık onun içindeymiş oraya atmışız meğer :)
daha sonra yeşil itemı seç ve büyüt şu kablonun yanında mavi birşey var onu tak sonra kabloyu yani boruyu tak ve balık hava alsın :) daha sonrada yemi mavi şişeyi yani tıkla ve bitsin :)

AsiiveMavii dedi ki...

gelısı guzel deıl kapıyı acıp parfum sısesı gıbı olana tıklıyoruz sonra balıga sonrada sarı seye tıklayınca cıkılıyo :)))

AsiiveMavii dedi ki...

zaten balık altınmı nee taa nerede kasaya saklamıslar sukur bıttı tsk edıyorm cherry sen olmasan bıtıremezdım :))

Senay dedi ki...

valla asi bu itemların neye benzediğini anlatmak çok zor :D nası bir çizimse hehe :) hadi geçmiş olsunnnnn

Nağme dedi ki...

sizi tbr.ederim arkadaşlar bende kenmi bitti sayıyorum,bil.olmuyor,renkler çıkmıyor,yandaki merdivenden kestirmeden eve çıktım bitti benim için,sağol cherry:)

Senay dedi ki...

ne demek asi bugün ben sana yardım ederim yarın sen bana :) ki kopye çektim biryerden sonra hehe :)))))
nağmeeee bittiimi

Senay dedi ki...

hadi bakalım ben çıkıyorum o zaman görüşürüz :))))