Icescape

13 Ocak, 2008



İstek üzerine eklenmiştir.









Oynamak için tıklayınız

56 yorum:

ha_merve_ma dedi ki...

selam bozocum beni duyucanı biliyodum teşekkürler eline sağlık
ben burdayım serpill hadi başlıyalım

ha_merve_ma dedi ki...

başladım ilk odadan pense vitamin haplarıeldiven aldım penseyle havalandırma boşluğunu açtım mutfağa geçtim

ha_merve_ma dedi ki...

benimki çok hızlı yüklendi tazele istersen sayfanı
dikkat etmek lazım çünkü sürekli haplara veya yiyecek bişiylere ihtiyaç var yoksa ölünüyo..

ha_merve_ma dedi ki...

düzeltiyorum ilk odadan tornavida aldım pense mutfaktaki çöpteydi.
radyodan pil aldım bide tezgahtan yeşil şapka.
devreleri penseyle söktüm pille birleştirdim ve mutfaktan çıktım.

serpill dedi ki...

fırında pasta kek aldım,teybin içinden pil aldım 2 de ama kaldım

ha_merve_ma dedi ki...

çöp kutusu tezgahın altında serpillcim içinden tornavida al.

serpill dedi ki...

sürem bitti yine yaa offff.mutfaktan çıkmıştım ama zevkli oyun

bozo dedi ki...

yükledik ama yorum kısmı olmadı. gene ayrı pencere gerekiyo neyse idare edelim. belki biri düzeltir. oğluşu sokaktan çağırdım yüklesin diye.

ha_merve_ma dedi ki...

merak etme bozocuk ben tedarikliyim her oyunu ayrı sekmede açıyorum ne olur ne olmaz diye yani siz yükleyici şekerler alışana kadar keşke bende yetkili olsam.

bozo dedi ki...

arkadaşlar genel bi yavaşlık mı var. yoksa bendemi böyle. yorum bile geç açılıyo.

serpill dedi ki...

merve pc odasında devre çok hassas tutturamıyorum bitürlü

ha_merve_ma dedi ki...

ordan çıkışı buldum yığıntını sağ köşesinde bi demir çubuk var onunla aşağıya inen bi yolu açıyoruz ve ilerliyoruz.şimdi şifreli bi kasanın önündeyim.

ha_merve_ma dedi ki...

bende yavaşlık yok bozocum sen rahat ol biraz :))
bende ordayım kaç kere denedim en azından süre orda duruyo (fazla iyimserim heralde)

serpill dedi ki...

kullanıcı adı ve şifre o odadan aldığımız kırmızı notta yazıyor ama burdan pc yi aktif edicez galiba

ha_merve_ma dedi ki...

evet bende denedim amabişey yapamadım pilimi kullanıcaz acaba?

serpill dedi ki...

o jeneratör galiba 4 sayıyı girebiliyorum kalıyo yetişemeden.

serpill dedi ki...

bozo çöplük var masa altında kerpeten alıyosun onla kesip pilleri oraya yerleştiriyosun canım

bozo dedi ki...

kestimde pilleri yerleştiremedim. pili bişeyle mi tutucaz.

ha_merve_ma dedi ki...

bozocumpilleri seç sonra o iki kırmızı ve mavi kablolara bas ben biki kablonun bitiştiği yere basarak yaptım.

serpill dedi ki...

işkence bu jeneratör resmne.onu aktif etmeden açamıcaz pc yi

bozo dedi ki...

tamam mutfaktan çıktım da aceleyle eldiven şpkayı alamadım geri dönebilen varmı

serpill dedi ki...

yaptım mermiyle silah verdi
pcle alakası yokmuş oranın.

ha_merve_ma dedi ki...

hayır geri dönme şansın yok bozocum yeniden başla istersen bi kere yaptıysan bi daha yapabilirsin.bu arada merdivenlerden ceket almayı unutmayın kırmızı şeyin arkasında asılı duruyo.

serpill dedi ki...

be süre bitti ağlamak istiyorum ben yaa.o yeri tekrar yapmaya cesaretim yok.baştan başlıcam:(((

ha_merve_ma dedi ki...

ya bunun bi püf noktası yokmu sabaha kadar denesem yine yapamam bunu!!! :(

serpill dedi ki...

tek sayılar tekle çiftlerin devamıda çiftle geliyor
tekrar yapabilirim sanırım

ha_merve_ma dedi ki...

arkadaşlar benim şimdi çıkmam lazım
size iyi eğlenceler!

serpill dedi ki...

merve onları alınca iş bitmiyorki.asıl generatörü devreye sokabilmek mesele.onunla uğraşıyorum ben

ha_merve_ma dedi ki...

serpillcim benim evden çıkmam lazım sonra dönüp tekrar oynarız olurmu canım.bi işi yarım bırakmak adetim diğildir ama öyle gerekti.görüşürüz k. i. b.

serpill dedi ki...

generatör odasındaki askılıkta anahtar var oradan anahtarı çubukla aldım.devreler var çözülmesi gereken.onları çözünce pc çalışcak muhtemelen fusebox u çözemedim henüz.

serpill dedi ki...

jeneratör çalıştı.pc ye şifre girmek için sürem kalmadı maalesef.tekrar başlıcam.ama yapayalnızım burada:(((

ARWEN.C.S dedi ki...

serpill ben buralardayım ama süreli oyun sevmiyom ondan oynamıyom muhabbetteyim ama kimse yok bugün :)

serpill dedi ki...

oyun zevkli canım süreli ama.hoşgeldin.sabahladık gece ondandır bide pazar tabii:))

serpill dedi ki...

eee kağıttaki kullanıcı adı ve şifreyi kabul etmedi şimdide.gelde delirme.sürede gidiyo bu arada:)))

bozo dedi ki...

bu orunu yapan adam çok dakik galiba. aaa delimi ne biz nasıl yapalım o devreli o sürede. sıkıysa gelsin kendü yapsın elektürüğü.

serpill dedi ki...

tekrar başlıyorum kimse yokmuuuuuu heyyyy şifrecilerrrr:D

ha_merve_ma dedi ki...

serpillcim ben şimdi geldim ancak bitirdim demişsin çok sevindim bende şimdi başlıyorum darısı başıma :)

ha_merve_ma dedi ki...

oyun güzel yapılmış oynamanızı tavsiye ederim:
etrafda ne kadar vitamin hapı görürseniz toplayın
1-ilk ekranda etrafı incele karşıdaki tahta komidine tıkla yana kaysın.
2-yan ekrana geç.kırmızı alet çantasına yaklaş.çantayı aç tornavida ve eldiven al.çantanın solundaki hapları da almayı unutma.
3-tekrar yan ekrana geç havalandırma boşluğunu tornavidayla çivileri sökerek aç.
4-mutfaktasın.tezgahın altındaki çöp kutusuna yaklaş.içinden pense al.aynı ekrandaki tezgahtan kırmızı bere al.
5-tezgahın üstündeki radyoya yaklaş.arkasını çevir çivileri sök ve pilleri al.
6-yan ekrana geç.fırının içindeki pastayı ye.en sağdaki rafların sağından hapları al.
7-tornavidayla üstü yazılı kutunun çivilerini sök.kabloları penseyle kes.pili seç ve birleştir.şimdi kapı açık.
8-merdivenlerdesin.karşıdaki kırmızı şeyin arkasında asılı duran ceketi al.merdivenlerde haplar var, al.yukarı çık.
9-bişey yapmadın ileri bas.etraf yıkılıcak.sağdan demir sop al yerdeki girişi aç ve gir.
10-soldan hap,sağdan vana al.ilerle.vanayı yerine tak.ilerle.
11-pc odasındasın etrafı incele.pclere yaklaş soldaki çekmeceyi aç kırmızı kitap al.
12-sol ekrana geç.storage yazan odaya gir. hapları al.yerde sağda duran kutudan küçük tüp gibi bişey al.ana ekrana geri dön.
13-kasaya yaklaş.oyunun zor kısmı burası.hassas ibreyi çevirerek yeşil renkle yazılı olan rakama denk getir.
13-silahla tüpü al.generatör odasına geç.
14-askılıktaki anahtarı al.
15-sağdaki pressure yazılı dolabtaki devreyi çöz.(yapmamız gereken:kutucuklar içine alınmış parçalara uyuşan parçaları aşağıdan seçmek.)
16-soldaki fusebox yazılı dolaptaki devreyi çöz.(yapmamız gereken:devreleri doğru bi şekilde birleştirmek.)
şimdilik bu kadar ;)

h@m@lı merwe dedi ki...

17-generetoru açmak için aldığımız beyaz cisimle şaltere tıkla.
18-ana ekrana geç.bilgisayara tıkla ve kırmızı kitaptaki şifreyi gir.
19-yeni oda açıldı yazıcak sağ ekrana geç.
20- yeni kapı açılmış içeri gir ve cama tıkla.
21-ekranda yaratık çıkınca hemen silala vur.
ve bitti...