İnherit

16 Ocak, 2008


Arşivde olmayan eski bir oyun :)) Kolay Gelsin Arkadaşlar :))


17 yorum:

Senay dedi ki...

asivemavi özür dilerim fakat yeni görebildim. bende açıldığı için problem olabileceğini düşünmemiştim. şimdi yeni link ekledim bende yine açılıyor.
inşallah düzelmiştir. kolay gelsin :)))

Senay dedi ki...

bir tane plak aldım.
banyodan sünger almışım. birde çubuk almışım nerden olduğunu bilmiyorum.
tuvalettende bir şişe deterjan aldım galiba.

Senay dedi ki...

banyoda çamaşırmakinasının yanındaki musluğun altındaki dolabı tıklayıp eldiven alın.

Senay dedi ki...

yukardaki odada plağı taktım ayrıca koltuğun yanında da bir plak daha var. 2 plağım oldu. ama takınca bişi olmuyo. farklı müziklermiş sadece öle yazıyo.

Senay dedi ki...

tv odasında sehpaya yaklaşın ve eldiveni seçip bir anahtar alın bardaktan.
anahtar merdienin olduğu sahnede sağdaki tahta kapının yemek odasına gidiliyor.
yemek odasındaki tabloda bir şifre var ama ne.
sola geçtim mutfak var.
ama henüz bişi bulamadım.

Senay dedi ki...

çubuk üst katta salonda sağda havalandırtmaya takıldı ve kağıt gibi delikli bişi geldi bana nedir bilmem şimdilik.

Senay dedi ki...

üst atta anahtarla açtığımız odada soldaki mutfağa gidin ve temizleyiciyi süngere döküp aspiratörü silin. japonca bişiler ve 5<3 yazıyo orda.
ne demekse.
mini frınla makina arasına tıklayınca tirbüşon veriyo.

Senay dedi ki...

bodrumun şifresi 32050 arkadaşlar. kopya oluyo :)
ışık yanacak şifre girince ve aşağıdasoldaki şarap şişelerinden siyah olanını alın ve tirbüşonla açın.
üst katta tv odasında soldaki kadehe dökün şarabı ve merdien resmiyle 4 sayısı çıkacak. soldaki kağıttada altta japonca yazılar ve 1958 yazıyo.

Senay dedi ki...

kadehteki şifre merdivenin 4. basamağı demek. orda bir anahtar buluyoruz.
anahtarı ilk oyun abaşladığımız sahneye gelin ve sola gidin o odada kullanın açacak.
içerde karçıda bir golf sopası alaıdm.
golf sopasıyla banyodaki aynayı kırın ve bir anahtar daha alın ordan.
o anahtarla üst kata çıkın en sağa gidin ve en sağdaki kapıyı açın.
yatak odası var.
masanın üstünden bir plak daha alıyoruz. onuda dinleyin. başkaişe yaramıyorlar.

Senay dedi ki...

şu havalandırmadan bir kağıt almıştıkya o bir kroki. alt katta mediven sağındaki odada yemek masasının krokisi ve kağıt ters. yani yemek odasına gelin ve o kağıtla solda ortadaki sandalyeyi tıklayın size bir kurma anahtarı verecek. ne işe yarar acaba.

Senay dedi ki...

o şey anahtarla açıp yatak odasına girip cd aldıkya ordaki saati kuruyor ama o da gün ve ay istiyor sanırım. bakalım ne olacakmış.

ilk oyuna başladığımız sahneden bir adım daha geri gidilebiliyor. ve vestiyerin altında bir plak daha. onuda koydum dinliyorum:D

Senay dedi ki...

yukardaki saati 15 50 yazıp o saate kuruyoruz. bir anahtar daha verdi.
anahtar merdivenden çıkışta soldaki odayı açtı.
o odada dama taşları önemli olan.
11 siyah ve 8 beyaz taş var.
alt kattaki golf odasında da taşlar vardı 3 beyaz ve 2 siyah
11-2=9 siyah
8-3=5 beyaz oluyo
bu şifreyi üst katta ilk şifreli kapıda kullanıyoruz. beyaz ve siyah sayıları giriyoruz 5-9
kapı açılıyor.

odada duvarda renkler ve şekiller var kenar sayıları şifre olacak
pembe 4
turuncu 8
yeşil 6
mavi 5
sarı 3
beyaz 10 olacak
şifre sırayla 6-5-8-10-4-3
bunları tıklayınca anahtar veriyor.

Senay dedi ki...

anahtarla odanın hemen sağındaki oda açılıyor.
yatağın altında bir plak daha aldık. masada bir sürü şifre var.
kutunun şifresi 87192
bir anahtar alın. ilk oyuna başladığımız sahnede sağdaki odayı açın anahtarla.
içerdeki kutunun şifresi 2106
anahtar ve kağıt çıkacak alın. mahsene inin ve kağıt seçili iken masanın sol köşesine tıklayın. orda bir kapı çıkacak gizli.
anahtarla orayı açın ve içinden bir not daha alın.
bir sürü şey yazacam ama oyun bitmemiş. o nottakiler.
yazılar nihayet bitincede yazılarda gösterdiği notu bulmaya çalışıyoruz. eve gidiyor tekrar ve merdienden çıkınca soldaki odada yatağın yanınd aasılna nota tıklıyoruz ve bitiyor.